20.5.11

Pinky:St - Maki


Pinky:St dolls caught my eye because of their moody facial expressions and cute-cool design, but I didn't quite grasp them. Then I saw them live at my friend's Jikai store and bought Maki, my first. I've since bought two more and can say that I'm currently in a Pinky:St mood.

Pinky:St has the coolest concept, they're like LEGO dolls! They're made of PVC and their head, hair (in two pieces), body, skirts, legs and accessories are all detachable and can be exchanged into many combinations!

Maki (PK-014: 680) caught my eye because of her longish, more mature hair, grey eyes and black party dress. They're rather accessible, so I plan collecting more.

VANCE PROJECT




Pinky:St - Maki


As bonecas Pinky:St chamaram-me a atenção por causa da sua expressão facial temperamental e do seu design giro e cool, mas não compreendi na totalidade o seu objectivo. E então vi-as ao vivo na loja Jikai de um amigo meu e comprei a Maki, a minha primeira. Já comprei mais duas e pode-se dizer que andam a apetecer-me as Pinky:St.

As Pinky:St têm um conceito muito interessante, são como bonecas LEGO! São feitas em PVC e a sua cabeça, cabelo (em duas peças), tronco, saias, pernas e acessórios são todos desmontáveis e podem ser trocados num sem número de combinações!

A Maki (PK-014: 680) chamou-me a atenção pelo seu cabelo mais comprido e maduro, olhos cinzentos e vestido preto de festa. Elas são bastante acessíveis, pelo que espero coleccionar mais.

VANCE PROJECT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...